• امروز : یکشنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 21 April - 2024
4

صعود دختران گروه بهمن و مهرسان به نیمه‌ نهایی لیگ بسکتبال

  • کد خبر : 7167
صعود دختران گروه بهمن و مهرسان به نیمه‌ نهایی لیگ بسکتبال

تیم‌های گروه بهمن و مهرسان با کسب ۲ پیروزی در دور پلی‌آف به نیمه‌نهایی صعود کردند. به گزارش زنان دیپلماسی، ‌دیدارهای دوم مرحله پلی‌آف بسکتبال زنان چهارشنبه، چهارم بهمن با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در پایان تیم‌های گروه بهمن و مهرسان به نیمه‌نهایی رسیدند.    در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های گروه بهمن […]

تیم‌های گروه بهمن و مهرسان با کسب ۲ پیروزی در دور پلی‌آف به نیمه‌نهایی صعود کردند.

به گزارش زنان دیپلماسی، ‌دیدارهای دوم مرحله پلی‌آف بسکتبال زنان چهارشنبه، چهارم بهمن با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در پایان تیم‌های گروه بهمن و مهرسان به نیمه‌نهایی رسیدند.   

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های گروه بهمن تهران و گاز تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۴ بر ۵۳ گروه بهمن به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم هم با برد گروه بهمن به پایان رسید. به این ترتیب گروه بهمن با دو پیروزی پیاپی در این مرحله به نیمه نهایی صعود کرد.  

تیم مهرسان تهران هم امروز مقابل داتیس یزد با حساب ۸۶ بر ۲۵ به پیروزی رسید و با کسب دو پیروزی در این مرحله به نیمه‌نهایی رسید.  

تیم‌های آکادمی بسکتبال سحر و ذوب‌آهن اصفهان هم امروز مقابل هم به میان رفتند که ذوب‌آهن ۶۶ بر ۴۲ برنده شد. با توجه به اینکه آکادمی بسکتبال سحر در دیدار دور رفت پیروزی شده بود، بازی سوم تعیین می‌کند که کدام یک از این تیم‌ها به نیمه‌نهایی صعود می‌کند.  

مسابقه تیم‌های بینالود خودرو نیشابور و پالایش نفت آبادان هم پنجشنبه، پنجم بهمن برگزار می‌شود. نفت در اولین مسابقه به پیروزی رسید و در صورت پیروزی در بازی فردا به نیمه‌نهایی صعود می‌کند. 

نتایج دیدارهای دور دوم پلی‌آف به شرح زیر است: 

گروه بهمن تهران ۸۴ – ۵۳ گاز تهران 

مهرسان تهران ۸۶ – ۲۵ داتیس یزد

آکادمی بسکتبال سحر ۴۲ – ۶۶ ذوب آهن اصفهان 

پالایش نفت آبادان – بینالود خودرو نیشابور (فردا برگزار می‌شود)  

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7167
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای صعود دختران گروه بهمن و مهرسان به نیمه‌ نهایی لیگ بسکتبال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.