• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
ملی‌پوش والیبال بانوان:

کم بودن تعداد تیم‌های لیگ و عدم ثبات مربیان ملی؛ چالش والیبال بانوان

  • کد خبر : 7073
کم بودن تعداد تیم‌های لیگ و عدم ثبات مربیان ملی؛ چالش والیبال بانوان
بازیکن تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه وضعیت والیبال اصفهان، یک وضعیت ایده‌آل است، به‌طوری که حداقل هرسال درتیم‌های ملی هر رده حدود چهار بازیکن اصفهانی داریم، گفت: مهم‌ترین چالش فعلی والیبال بانوان کم بودن تعداد تیم‌ها، اسپانسر و ثابت نبودن مربی‌های ملی است.

فاطمه عنایت ، با بیان اینکه ورزش والیبال یکی از ورزش‌های خانوادگی ما است و این رشته را به‌صورت تفریحی بازی می‌کنند، اظهار کرد: مهم‌ترین چالش فعلی والیبال بانوان کم بودن تعداد تیم‌ها است که سبب می‌شود کمتر بازی کنیم. اگر تعداد بازی‌ها بیشتر شود، قطعا با تجربه بیشتر و بهتر بازی کردن بازیکنان هم همراه می‌شود.

وی افزود: همچنین نبودن اسپانسر و پایدار نبودن مربی‌ها از معضلات جدی است. هرسال مربی تعویض می‌شود و آن مربی نمی‌تواند در طول یک‌سال هرآنچه را در اختیار بگذارد. همچنین بازیکنان هر ساله با دیدگاه‌های متفاوت روبرو می‌شوند که شرایط را سخت و غیر قابل درک است.

عنایت درباره سابقه ملی خود تصریح کرد: اولین بار درسال ۲۰۱۶ با سرمربیگری فریبا صادقی به اردوی جوانان دعوت شدم، درحالی که رده سنی من نوجوانان بود. حس عجیب و غریب برای من داشت و این احساس را قبلا تجربه نکرده بودم.

این باشگاه برای ورزشکارانش احترام قائل است

وی با اشاره به اینکه فعالیت من در طول این سال‌ها فقط با باشگاه بوده که در باشگاه باریج اسانس یکسال و بقیه سال‌ها در باشگاه ذوب آهن بازی کردم، افزود: در مسابقات بین المللی و جوانان رده‌های هفتم را کسب کردیم. همچنین قهرمانی جوانان آسیا، انتخاب المیپک و AVC کاپ قهرمانی بانوان را در کارنامه دارم.

بازیکن این فصل تیم والیبال بانوان سپاهان با تاکید بر اینکه در تیم سپاهان بودن برای من باعث افتخار بوده است، زیرا تیمی با اصالت و قدیمی است که برای ورزشکاران خود ارزش و احترام قائل است و بیشترین خدمات و امکانات در اختیار ورزشکاران می‌گذارد،دلیلش برای حضور را همین موضوع اعلام کرد.

وضعیت والیبال اصفهان ایده‌آل است

عنایت یادآور شد: وضعیت والیبال اصفهان، یک وضعیت ایده‌آل است، به‌طوری که ما حداقل هرسال درتیم‌های ملی در هر رده حدود ۴ بازیکن اصفهانی داریم. برای بهتر شدن وضعیت باید بتوانیم خودمان را از نظر آکادمی‌ها و مربی‌ها قوی‌تر کنیم. باید برای جوان‌هایی که استعداد و نخبه ورزش هستند پایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری کنند.

لژیونر شدن هدف هر ورزشکاری پس از ملی‌پوش شدن است

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال بانوان سپاهان با تاکید بر اینکه بعد از تیم ملی، لژیونر شدن بهترین اتفاق است که می‌تواند برای یک بازیکن پیش رو باشد و این اتفاق از اهداف من است، گفت: امیدوارم که امسال لیگ بسیار خوب و پویایی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه‌ خوب برای تیم سپاهان کسب کنیم و همه بازیکنان با سلامت کامل و بدون مصدومیت این لیگ را به پایان برسانند، زیرا سلامت آن‌ها از مهم‌ترین دارایی هربازیکن است.

او در خصوص سه هفته ابتدایی لیگ برتر بانوان و شرایط سپاهان در میان دیگر رقبا، توضیح داد: سه بازی قبل خود را برده‌ایم و تقریبا در شرایط ایده‌آلی هستیم. در هفته چهار استراحت داشتیم و توانستیم در این هفته روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و خود را تقویت کنیم.

عنایت همچنین درباره هدف امسال سپاهان، تصریح کرد: امسال تیم سپاهان کاملا بومی است و این نشان‌ می‌دهد که در درجه اول می‌خواهد به پیشرفت والیبال استان کمک کرده و پس از آن حضور در پلی‌آف و کسب سکو را در نظر داریم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.