• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در همدان

  • کد خبر : 7734
راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در همدان

همدان-مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری همدان از راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در این استان خبر داد. فاطمه ستاری نوید گفت: امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری “روز قدس” از همه مسلمانان ایران و […]

همدان-مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری همدان از راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در این استان خبر داد.

فاطمه ستاری نوید گفت: امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری “روز قدس” از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از “حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین” به نمایش بگذارند.

وی گفت: کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشان از دوراندیشی و وسعت افق دید ایشان در تعیین این روز است؛ امسال در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم غزه و فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، با بیش از هزاران شهید و مجروح که کودکان، زنان را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

ستاری نوید گفت: غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: امسال جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد. بنابراین تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

ستاری نوید گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان قرارگاه غزه را با حضور بانوان فعال فرهنگی، کنشگران مردمی، حلقه‌های میانی و برخی از مشاوران امور بانوان در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل داد و به این نتیجه رسیدیم که “موج زنانه” راه اندازی کنیم چون طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم زنان رهبران این نهضت هستند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس امسال به یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و زنان و کودکان مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین پرشورتر از هر سال خواهد بود افزود: گروه‌های مختلف ازجمله، کودکان کالسکه سوار با حمل شیشه‌های بدون شیر، تشییع ۳۱۳ قنداقه خونین، زنان و کودکان مهدوی، بانوان فعال فرهنگی، بانوان خانه دار، دانشجویان و دانش آموزان، معلمان و کارمندان طلاب حوزه‌های علمیه، کادر درمان با پوشش‌های سفید، هلال احمر، مادران با کودکان خود و همه ی مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: به توفیق الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک خواهد رسید و پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین به حق ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برافراشته نگه‌داشته شده است تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.