• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

دشمن درحال تخریب جایگاه خانواده و زنان است

  • کد خبر : 7361
دشمن درحال تخریب جایگاه خانواده و زنان است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن در حال تخریب مقام و جایگاه خانواده، زن و مادر بوده و با ابزارهای مدرن تبلیغاتی وارد میدان شده است. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست سرپرست دفتر امور بانوان استانداری مازندران و جمعی از بانوان دستگاه‌های اجرایی، ضمن گرامیداشت […]

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن در حال تخریب مقام و جایگاه خانواده، زن و مادر بوده و با ابزارهای مدرن تبلیغاتی وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست سرپرست دفتر امور بانوان استانداری مازندران و جمعی از بانوان دستگاه‌های اجرایی، ضمن گرامیداشت ایام به‌ویژه روز زن و آرزوی توفیقات برای ایفای نقش و رسالت بانوان در نهادهای اجرایی، اظهار کرد: فاجعه تروریستی کرمان و حوادثی غزه و کشتار زنان و کودکان بی پناه را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و در کشور تقدیم شده است، افزود: در غزه نیز طی سه ماه ۲۲ هزار شهید تقدیم شد و ملت ما حامی مردم مظلوم غزه است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: متأسفانه در این روزها در فضای مجازی یک عده کوته‌فکر، کوته‌بین و مزدور به سردار سلیمانی‌ها توهین، غزه‌ای‌ها را محکوم کرده و صهیونیست‌ها را می‌ستایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: همان طوری که رهبر عزیزمان نقل کردند ما در میان سه الگوی غربی، سنتی و شرعی انقلاب اسلامی قرار داریم و برخی‌ها فکر می‌کردند که در الگوی سنتی زن نباید به مسئولیت‌های اجتماعی بپردازد.

این مسؤول گفت: در الگوی شرعی ما، بانوان می‌توانند به جهاد فرزندآوری و فرزندپروری، جهاد خانه‌داری، حجاب و عفاف و حفظ یادگار حضرت زهرا (س) و مسئولیت‌های اجتماعی عمدتاً در بخش تعلیم و تربیت بپردازند.

وی ادامه داد: بانوان ما نشان دادند که هم مسئولیت‌های درون خانواده و هم بیرون از آن را انجام می‌دهند و امروز حوزه‌های علمیه سرشار از دانش‌آموختگان، طلاب، اهل قلم، پژوهشگر، سخنران، نویسنده و نیروهای خوب است و در دانشگاه‌ها امروز ۶۰ درصد دانشجویان خانم هستند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: دشمنان ما نمی‌توانند ببینند که قشر بانوان این گونه حافظان دین و انقلاب و اجتماع باشند و در دوران دفاع مقدس نقش والایی در پشت جبهه‌ها و در میادین داشتند.

امام جمعه ساری با اشاره به تقدیم ۳۶ شهیده در استان مازندران گفت: در فتنه‌های مختلف بانوان محجبه مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفتند، حضور خانواده‌های ایثارگران، آزادگان و جانبازان در نماز جمعه و محافل مذهبی چقدر زیاد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: دشمن در حال تخریب جایگاه خانواده، مقام زن و مادر است و با ابزارهای مدرن تبلیغاتی و پول‌های کلان با ابزارهای علمی روانشناختی و جامعه شناسی و هنری وارد شده تا بانوان و زنان را در مرحله اول فاسد کند و چادرها را بردارد و محجبه‌ها را منزوی و بی‌ارزش کند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز وظیفه خواهران ما بیشتر و سنگین‌تر شده، تاکید کرد: جهاد تبیین بر همه لازم است، مسئولان امور بانوان جهاد تبیین را باید برای خواهران داشته باشند، نقشه‌های دشمن را بدانیم، یک جنگ بی سر و صدا در حوزه ارزش‌های انقلاب؛ حجاب، عفاف، نماز و موارد دیگر به راه افتاده و شرایط حساس است.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.