• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 7377
رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز در شیراز برگزار شد

شیراز – رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز با حضور بانوان فعالِ حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی در شیراز برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، در سالن […]

شیراز – رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز با حضور بانوان فعالِ حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دینی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

مسؤول امور بانوان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس هدف این رویداد را تشکیل شبکه‌ای منسجم از بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی بر شمرد و گفت: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی بانوان را مهمترین هدف خود قرار داده‌اند نیازمند انسجام بیشتر فعالان و کنشگران زن هستیم.

حوریه امیری افزود: بانوان در طول تاریخ به ویژه پس از ظهور اسلام جایگاهی ممتاز داشته و منشأ اثر بوده و تحولات زیادی را رقم زدند و پس از انقلاب نیز با توجه به جایگاه ویژه‌ای که به لطف امامین انقلاب به بانوان اختصاص یافت این رسالت پررنگ‌تر شد.

رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز در شیراز برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار نیز با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای ضربه زدن به ما معطوف به نابودی مقام و منزلت زنان شده خواستار حضور بیشتر زنان در عرصه‌های گوناگون به ویژه تبیین مبانی انقلابی و معارف دینی و فرهنگی شد.

سرهنگ امیر جاهدی گفت: در برهه‌ای از زمان به سر می‌بریم که به شدت برای ساختن ایران قوی نیازمند زنان تمدن‌ساز هستیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.