• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند

  • کد خبر : 7368
زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند

سنندج_فرماندار سنندج گفت: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسؤولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند. به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اهدای سبد کالا به مهرجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، با اشاره به اینکه اسلام برای تمام انسان‌ها الگو برای مسیر […]

سنندج_فرماندار سنندج گفت: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسؤولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اهدای سبد کالا به مهرجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، با اشاره به اینکه اسلام برای تمام انسان‌ها الگو برای مسیر زندگی تعریف کرده است، اظهار کرد: حضرت زهرا بهترین الگو برای بانوان است چرا که ایشان ک امل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است که به بهترین شکل ممکن نقش دختر، مادر و همسر را در خانواده داشته است.

فرماندار سنندج عنوان کرد: اگر بانوان ما می‌خواهند به رستگاری برسند لازم است تا حضرت زهرا (س) را الگو و اسوه خود در زندگی قرار دهند.

وی تاکید کرد: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسؤولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

فرماندار سنندج در ادامه به مکتب سردار سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: نوع‌دوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان توفیق الهی است، بیان کرد: این مهم نصیب هر کسی نمی‌شود اما امروز نیروهای خدوم بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها از این توفیق الهی در خدمت به مردم بهره برده‌اند.

فرماندار سنندج اعلام کرد: خیرین و افراد نیکوکار در حقیقت تسهیل‌گر دولت در رفع محرومیت و به عنوان حلقه میانی پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند.

عسکری به اثرگذاری زنان در جنگ شناختی و مشارکت‌های اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: زنان در بحث انتخابات نباید فقط نظاره‌گر باشند و در راستای مشارکت حداکثری و نیز انتخاب کاندیدای اصلح فعالیت نمایند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.