• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

زنان می‌توانند دیگران را به قله‌های رفیع سعادت برسانند

  • کد خبر : 7668
زنان می‌توانند دیگران را به قله‌های رفیع سعادت برسانند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان بر جایگاه مهم «زن» در اسلام و کشور تاکید کرد و گفت: زنان می‌توانند زنان و مردان را به قله‌های رفیع سعادت برسانند.  حجت‌الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد بعد از ظهر امروز یکشنبه در تجمع دختران فاطمی که در راستای حمایت از کودکان غزه در مصلای اهواز برگزار شد، […]

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان بر جایگاه مهم «زن» در اسلام و کشور تاکید کرد و گفت: زنان می‌توانند زنان و مردان را به قله‌های رفیع سعادت برسانند.

 حجت‌الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد بعد از ظهر امروز یکشنبه در تجمع دختران فاطمی که در راستای حمایت از کودکان غزه در مصلای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان کاری که از زن برآمده، از مردان برنیامده است؛ در حادثه عاشورا بعد از شهادت همه، امام سجاد (ع) امام زمان ما بوده اما مأموریت نخست در خط مقدم یعنی مأموریت حفظ دستاوردهای عاشورا به حضرت زینب (س) داده شده است.

وی افزود: در قرآن کریم بسیار به بانوان بها داده شده است اما در عصر حاضر که اینقدر شعار زن داده می‌شود، زن چه جایگاهی دارد؟ این زنان می‌توانند زنان و مردان را به قله‌های رفیع سعادت برسانند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: امروزه در غزه چه تعداد از کودکان و زنان را بیگناه می‌کشند؛ چرا آن‌هایی که سال گذشته حمایت می‌کردند، اکنون ساکت شده‌اند؟

امام جمعه اهواز گفت: امروز بیش از ۳۰ برابر قبل از انقلاب اسلامی، بانوان در حال درس و تحصیل هستند و تعداد زیادی در رشته‌های بسیار کاربردی فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.