• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

ضعف در بیلبوردهای فرهنگ‌ساز فضای شهری اصفهان

  • کد خبر : 7674
ضعف در بیلبوردهای فرهنگ‌ساز فضای شهری اصفهان

اصفهان-اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان به مناسبت روز دانشجو با حضور در صحن علنی شورا دیدگاه‌های خود را در خصوص مدیریت شهر و کشور مطرح کردند.  تعدادی از مسئولان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت روز دانشجو با حضور در صحن علنی شورا دیدگاه‌های خود را در خصوص مدیریت […]

اصفهان-اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان به مناسبت روز دانشجو با حضور در صحن علنی شورا دیدگاه‌های خود را در خصوص مدیریت شهر و کشور مطرح کردند.

 تعدادی از مسئولان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت روز دانشجو با حضور در صحن علنی شورا دیدگاه‌های خود را در خصوص مدیریت شهر و کشور مطرح کردند.

محمدرضا جلالی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به هر بهانه‌ای در معرض دید عموم قرار گیرد، گفت: مردم باید با اقدامات انجام شده آشنا شوند و بدانند چه فعالیت‌هایی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: لازم است فضاسازی‌های فرهنگی سطح شهر به دانشگاه‌ها نیز تسری پیدا کند که به دنبال ارتباط شهرداری و دانشگاه می‌تواند این اتفاق رقم بخورد. اجرای این طرح می‌تواند برای آگاه سازی دانشجویان مؤثر باشد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان

زهرا سادات حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی و توزیع عادلانه آن برای استفاده بانوان از جمله مهمترین درخواست‌هایی است که مدیریت شهری می‌تواند به آن توجه کند.

وی همچنین بر لزوم حمایت از زنان توانمند و معرفی آنها به جامعه، اجرای سیاست‌های جمعیتی، تولید پوشاک ایرانی اسلامی و نگاه ویژه به هویت خانواده به خصوص نقش مادر و دختر تأکید کرد.

ارتباط مسئولان و دانشجویان می‌تواند در بهبود مدیریت شهری مؤثر باشد

شیخ ابومسعودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اصفهان اظهار کرد: توسعه حلقه حفاظتی شهر به رغم توسعه شهرنشینی از نکات قابل توجه است که مدیریت شهری باید به آن نگاه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط مسئولان و دانشجویان می‌تواند در بهبود مدیریت شهری مؤثر باشد، گفت: استفاده از نظرات دانشجویان می‌تواند دارای فایده باشد.

در حوزه بیلبوردهای فرهنگ ساز دچار ضعف هستیم

علی تقی زاده قائم مقام دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: متأسفانه در حوزه بیلبوردهای فرهنگ ساز دچار ضعف هستیم در حالی که در گذشته اثر فضاسازی‌های شهری به وضوح مشخص می‌شد.

علیرضا جوانمردی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر تربیت نسل جدید بر اساس آموزه‌های فرهنگی اظهار کرد: بها دادن به امر تربیت نسل جدید می‌تواند بسیاری از مشکلات آینده را برطرف کند. سال گذشته نیز اکثر افراد شرکت کننده در اغتشاشات نوجوانان و جوانانی بودند که نگاه دستوری به امر تربیت آن‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به بحران آلودگی هوا افزود: سوخت غیراستاندارد و ورود خودروهای سنگین به شهر از جمله دلایل افزایش آلودگی هواست که مدیریت شهری می‌تواند برای حل این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

توجه مدیریت شهری به تکمیل پروژه بازسازی گلستان شهدا

هانیه مهدیان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد خوراسگان با بیان اینکه اصفهان شهر شهیدپرور است اما بازسازی گلستان شهدا مدت‌هاست که تکمیل نشده است، گفت: از مدیریت شهری می‌خواهیم که زیرساخت‌های امنیتی، رفاهی و عمرانی گلستان شهدا هرچه زودتر تکمیل شود.

حسین نصیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوراسگان اظهار کرد: فضاسازی شهر در مناسبت‌های مختلف هدفمند نیست، در حالی که تبیین عملکرد مسئولان در بنرهایی که نصب می‌شود برای آگاهی مردم بسیار مهم است.

شرایط مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود

محمد ممبینی قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار کرد: بر اساس سخنان رئیس جمهور دانشگاه باید اتاق فکر دولت باشد و ما نیز تقاضا داریم برای حل مشکلات شهر و استان راهکارهای دانشجویان نیز دریافت و استفاده شود.

وی در ادامه بر فراهم کردن شرایط مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.