• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در بین بانوان بر مساله درمان اولویت دارد

  • کد خبر : 6486
پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در بین بانوان بر مساله درمان اولویت دارد
-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: در مساله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد؛ از این رو موضوع آموزش در این زمینه بسیار ضروری است.

به گزارش از روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی روز سه شنبه در نشست کمیته تخصصی زنان و خانواده ستاد مبارزه با مواد مخدر که در محل این معاونت تشکیل شد، افزود: در مساله اعتیاد بانوان باید آموزش های پیشگیرانه منجر به ایجاد باور قلبی و تقویت معنویت در میان دختران و بانوان ارائه شود و لازم است این امر، نخستین بار از مدارس شروع و در دانشگاه‌ها با قوت بیشتر ادامه یابد.

معصومه فلاحیان، معاونت بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در ادامه این نشست، گفت: در راستای رفع آسیب اجتماعی اعتیاد، باید به سمت مردمی شدن نگاه مبارزه با مواد مخدر پیش برویم.

همچنین محمد جمالو معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام فوق العاده در پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: حدود چهار هزار شهید جان خود را برای سلامت مردم شریف ایران هزینه کردند که این مساله، رسالت ما را در این زمینه مضاعف می کند.

وی افزود: اعتیاد پدیده ای چندبعدی و پیچیده است که می تواند نقطه شروع بزه‌های دیگر بوده و فروپاشی بنیان خانواده را فراهم می کند.

در این نشست، دبیر کمیته تخصصی زنان و خانواده ستاد مبارزه با موادمخدر، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، نمایندگانی از سازمان بسیج جامعه زنان کشور، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای کشور و شماری از مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.