• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
مسئول بانوان حفظ نشر و آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

نقش بانوان در دفاع مقدس بازگو شود

  • کد خبر : 6770
نقش بانوان در دفاع مقدس بازگو شود
مسئول امور بانوان حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: زنان نقش بسزایی در دفاع مقدس داشتند و از اسلام و کشور دفاع کردند.

لیلا سپهری پیش از ظهر دوشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ مورد تعدی و تجاوز رژیم بعث عراق قرار گرفت و مردم با شور و شعور حسینی از مرزها و فرهنگ خود دفاع کردند و دست دشمنان را قطع کردند.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی جزو استان‌هایی است که در جنگ تحمیلی بیشترین شهید را داد و البته این استان قبل از جنگ تحمیلی درگیر جنگ با تروریست‌ها و تجزیه طلب‌ها بود و ۴۳ هزار شهید در استان به شهادت رسیدند.

مسئول امور بانوان حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار کرد: زنان نقش بسزایی در دفاع مقدس داشتند و از اسلام و کشور دفاع کردند. بسیاری از بانوان این استان به دست کوموله و دمکرات که امروز خودشان را طرفدار دروغین زنان معرفی می‌کنند، به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: جریان‌های تروریسیت و تجزیه طلب در آذربایجان غربی شبانه به منازل حمله می‌کردند و زنان و کودکان را قتل عام می‌کردند و جنازه بی روح آن‌ها را جلوی منازلشان رها می‌کردند.

سپهری خاطرنشان کرد: برخی بانوان نظیر مادر شهید امینی که از یک خانواده متمول بودند، آسایش را رها کرده و به کمک دفاع مقدس آمدند و تمام زندگی شأن را وقف شهدا و ایران اسلامی کردند؛ ما باید این بانوان را بشناسیم و به جامعه نیز معرفی کنیم و همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ ما نتوانسته‌ایم دفاع مقدس را بشناسانیم.

وی اظهار کرد: طی سه سال گذشته کتب خوبی در اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی چاپ شده است که برخی از این‌ها سخنان بی واسطه و مستقیم افراد درگیر جنگ تحمیلی می‌باشد.

مسئول امور بانوان حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: باید یاد شهدا را زنده نگه داریم چرا که عزت اقتدار ملی ما را حفظ کردند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.