• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

جنگ ترکیبی دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی به روایت مقام عقیدتی – سیاسی ارتش

  • کد خبر : 7172
جنگ ترکیبی دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی به روایت مقام عقیدتی – سیاسی ارتش

ایرنا نوشت: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فروپاشی بنیان خانواده را یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند. حجت لاسلام «احمد جلیلی صفت» […]

ایرنا نوشت: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فروپاشی بنیان خانواده را یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند.

حجت لاسلام «احمد جلیلی صفت» روز سه شنبه در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره گوهرهای فاطمی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در صورتی یک جامعه رستگار می‌شود که در آن مردم یکدیگر را به خوبی‌ها و اوامر الهی امر کنند و از منکرات و نواهی الهی نهی کنند و برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی یکی از شیوه‌های ابتکاری برای عمل به این فریضه مهم الهی است.

وی افزود: پایبندی به موازین دینی، اعتقادی و شرعی، پاکدامنی و عفت، محبت و مودت و حسن خلق مهمترین عوامل استحکام بنیان زندگی هستند.

خبر مهم وزیر کشور برای مردم سیستان و بلوچستان

مهم‌ترین دلیل عصبانیت اسرائیل و آمریکا از نگاه معاون اول رئیسی

اعتراض به تغییرات گسترده لایحه دولت/ بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق پایان یافت

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: در جنگ‌ نوین ترکیبی و شناختی بیش از هر چیزی نظام ارزشی خانواده که پایگاه پرورش انسان محسوب می شود، مورد هدف قرار گرفته است؛ بنابراین والدین باید ضمن افزایش آگاهی‌های خود از فضای مجازی، حفظ و صیانت از فرزندان خود در برابر آسیب‌های این فضا را در صدر دغدغه‌های خود قرار دهند.

جلیلی صفت با اشاره به جایگاه زن در دین مبین اسلام، تاکید کرد: بانوان نقش ریشه‌ای و اساسی در دیدگاه اسلامی دارند و بسیاری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون حضور زنان مجاهد بوده که دفاع مقدس مهم‌ترین وجه آن است که اگر نبود آن عقبه مستحکم و حضور موثر بانوان در دوران دفاع مقدس آن موفقیت‌های چشمگیر حاصل نمی‌شد.

وی فروپاشی بنیان خانواده را یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.