• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی خبر داد؛

پویش آزادی مادران زندانی دائمی است

  • کد خبر : 7129
پویش آزادی مادران زندانی دائمی است
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پویش آزادی مادران زندانی گفت: این پویش در مناطق ۲۲ گانه سراسر تهران راه‌اندازی شده است و در واقع با یک کار مشارکتی که هم مردم در آن شرکت داشته باشند و هم شهرداری یک بخشی را از این مبالغ متقبل شود تا ما بتوانیم آزادی مادران زندانی را هرچه بیشتر انجام دهیم.

به گزارش زنان دیپلماسی، دکتر احمدی‌صدر افزود: در گام اول در این پویش یک اتفاق خوب رخ داد و آن این بود که نزدیک به ۳۰ مادر و زن زندانی آزاد شدند. این افراد باید مبالغی را پرداخت کرده و به دلیل بدهی مالی گرفتار زندان شده بودند.

وی ادامه داد: در گام دوم امیدواریم این حرکت و پویش ادامه داشته باشد و بتوانیم آزادی تعداد بیشتری را فراهم کنیم تا انشاءالله به آغوش خانواده بازگردند. این پویش دائمی است و منحصر به یک زمان و تاریخ خاصی نیست مانند ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و در دستور کار دائمی ما در مناطق ۲۲گانه قرار دارد که با تمرکز بر مساجد، هیات‌های مذهبی، گروه‌ها و آحاد مردم این پویش جریان بیشتری پیدا می‌کند تا بتوانیم خدمت بهتری را ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: این پویش در دو گام ایجاد شده بود که گام اول از اردیبهشت شروع شده و تا اواسط مرداد ادامه داشت و گام دوم از مردادماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته است که در این مدت در مجموع حدود ۳۰ نفر آزاد شده‌اند البته شرایط برای آزادی تعداد بیشتری از مادران و زنان فراهم شده است و متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.