• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

تظاهرات ضد ائتلاف سعودی و اماراتی به دنبال تجاوز مزدوران ائتلاف به زنان یمن

  • کد خبر : 3425
صدها تن از مردم یمن در استان الحدیده به دنبال اقدام شنیع نیروهای مزدور ائتلاف عربستان سعودی و امارات در تجاوز و هتک حرمت دختران یمنی دست به راهپیمایی اعتراضی زدند.

به گزارش زنان دیپلماسی، تجاوز دسته جمعی مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی به چند دختر در استان الحدیده واقع در غرب یمن موجب خشم اهالی این استان و یمنی‌ها شد.

صدها نفر از اهالی مناطق الجویر و السویهره در شهرستان «حیس» الحدیده دیروز دوشنبه به دنبال رسانه‌های شدن خبر تجاوز مزدوران سعودی و اماراتی به چند دختر دست به تظاهرات علیه آن‌ها زدند.

 در این راهپیمایی، مدیران و مسئولان استانی و شخصیت‌های نظامی و فرهنگی و اجتماعی مشارکت کردند و با شدیدترین لحن و عبارات این جنایت مزدوران سعودی و اماراتی در حق زنان و دختران یمن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواستار مقابله با متجاوزان و مزدوران سعودی و اماراتی و اخراج آن‌ها از کشورشان شدند تا چنین جنایت‌های زشت بار دیگر در یمن رخ ندهد.

پنجشنبه گذشته چند تن از نظامیان وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی، در دو منطقه یادشده به شش دختر تجاوز کردند که این مسئله واکنش تند و منفی یمنی‌ها را در پی داشت.

طی هشت سال تجاوز ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن، بارها شبه نظامیان وابسته به این ائتلاف در مناطق تحت اشغال خود دست به جنایت‌های قتل و تجاوز زده‌اند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=3425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.