• امروز : یکشنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 21 April - 2024
4

ما به یک برنامه‌ پیچیده و جامع برای تعامل کودکان با جهان دیجیتال احتیاج داریم

  • کد خبر : 923
ما به یک برنامه‌ پیچیده و جامع برای تعامل کودکان با جهان دیجیتال احتیاج داریم
سازمان دفاع از قربانیان خشونت با پروفسور جاناتان تادرس، استاد حقوق دانشگاه ایالتی جورجیا، درباره‌ چالشهای مربوط به حمایت از حقوق کودکان یک مصاحبه اختصاصی انجام داده است.

به گزارش زنان دیپلماسی، سازمان دفاع از قربانیان خشونت با پروفسور جاناتان تادرس، استاد حقوق دانشگاه ایالتی جورجیا، درباره‌ چالشهای مربوط به حمایت از حقوق کودکان یک مصاحبه اختصاصی انجام داده است، که در این خبر به مواردی از آن اشاره میشود:
۱- هیچ کشوری به محقق کردن کامل همه‌ حقوق کودکان نایل نشده است. هر کشوری کارهایی دارد که باید تکمیل کند. مهم است که درک کنیم قانون لازم است اما کافی نیست. قانون تنها به اندازه‌ اراده برای اجرا و اعمال آن، قدرتمند است.
۲- اگر ما می‌خواهیم از کار کردن کودکان در محیط‌های آسیب‌زا و شرایط کاری دیگر که به شکل منفی، آموزش و سلامتی‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جلوگیری کنیم، به سیاست‌ها و برنامه‌های جامع نیاز خواهیم داشت که به خانواده‌ها کمک می‌کند تا نیازهای اساسی‌شان را برآورده کنند و به ترقی برسند، بدون اینکه لازم باشد کودکانشان کار کنند.
۳- اغلب اوقات،‌ دولت‌ها از اینکه به کودکان اهمیت می‌دهند صحبت می‌کند، اما سیاست‌ها و بودجه‌شان بازتاب‌دهنده‌ این امر نیست.
۴- همه‌گیری کووید-۱۹ تاثیر بزرگی روی کودکان داشته است. نه تنها آموزش‌شان را تحت‌الشعاع قرار داده بلکه فقر، عدم امنیت مسکن، نگرانی‌های مربوط به سلامت روان و آسیب‌پذیری نسبت به مجموعه‌ای از نقض حقوق را در میان آنها افزایش داده است.
۵- ما به یک برنامه‌ پیچیده و جامع برای تعامل کودکان با جهان دیجیتال احتیاج داریم؛ برنامه‌ای که اجازه دهد کودکان از مزیت‌های دنیای آنلاین بهره‌مند شوند بدون اینکه در معرض آسیب‌های آن باشند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.