• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

نمایش مظلومیت زنان در «ملاقات خصوصی»

  • کد خبر : 1644
نمایش مظلومیت زنان در «ملاقات خصوصی»
فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» ملودرام عاشقانه ای که انصاف و ایثار را در فیلم گوشزد می‌کند به طوری که مظلومیت زنان را در آن به نمایش می گذارد.


مریم حضرتی- فیلم سینمایی« ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس فیلمی کاملا عاشقانه ای است که در آن عشق و انصاف را در حالی به همگان گوشزد می‌کند که آدمی متوجه ایثار شود.
این فیلم از لحاظ کارگردانی و داستان چنان مخاطب را با خود همسو می‌کند که تماشاگر تا انتهای داستان با فیلم همراه می شود. فیلم ریتمی متعادل دارد به همراه فیلمبرداری های خوب که البته کلوزآپ آن بیشتر به چشم آمد.
زیبایی های بصری و زیبایی طبیعت با هارمونی رنگها موجب می‌شود چشم مخاطب به سمت شادی برود.
اگرچه تلخی و بیچارگی و مظلومیت زنان در این فیلم کاملا مشخص است زنانی که در فیلم شاهد هستیم همیشه باید تاوان اشتباه آقایان را به گردن بگیرند.
فیلم به لحاظ کارگردانی برای یک کارگردان فیلم اولی است که شاید به دلیل فیلمنامه خوب و همینطور کارگردانی و یا بازیگری احتمال گرفتن و یا کاندیدا شدن را دارد.
بازی ها در این فیلم بخصوص بازی هومن شکیبا عالی است و بازی پریناز ایزدیار بازی در متری شش و نیم را به خاطر می آورد چرا که در آن فیلم هم قصه ای شبیه به قاچاق و مظلومیت را شاهدیم.این فیلم برخی اتفاقات واقعی که در زندان می افتد را به خوبی به نمایش می گذارد بخصوص ملاقاتهای خصوصی و حتی ازدواج در زندان را.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=1644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.