• امروز : یکشنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 21 April - 2024
2

خزعلی: همواره مدیون و قدردان خانواده شهدا هستیم

  • کد خبر : 7219
خزعلی: همواره مدیون و قدردان خانواده شهدا هستیم

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که جوان‌ها و نوجوان‌های ما می‌توانند در مقابل رخنه‌ها و حمله‌های دشمن در جنگ نرم و سخت بایستند. به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در مراسم تجلیل از مادران شهدا اظهارداشت: […]

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که جوان‌ها و نوجوان‌های ما می‌توانند در مقابل رخنه‌ها و حمله‌های دشمن در جنگ نرم و سخت بایستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در مراسم تجلیل از مادران شهدا اظهارداشت: تجلیل حداقل کاری است که ما باید برای خانواده شهدا انجام دهیم کار بزرگی که این خانواده‌ها کردن یک عمر شهید زندگی کردن و یک عمر با فراق و مشکلات متعدد طی کردن و این امنیت و عزت را برای کشور ما آوردند، ما همواره مدیون و قدردان خانواده شهدا هستیم.

وی افزود: به صورت ویژه ما در بحث زنان تأثیرگذار یکی از آیتم‌هایی که به عنوان ملاک و شاخص عمومی برای سنجش در نظر گرفته‌ایم، مساله ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با همین نگاه فرهنگ ایثار و شهادت هست که جوان‌ها و نوجوان‌های ما می‌توانند مقاوم شوند و در مقابل دشمن و رخنه‌ها و حمله‌های دشمن در جنگ نرم و سخت بایستند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.