• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

برگزاری نخستین جشنواره خدمات دیجیتال«دوستدار خانواده» در کردستان

  • کد خبر : 7355
برگزاری نخستین جشنواره خدمات دیجیتال«دوستدار خانواده» در کردستان

سنندج_مسوول ستادنهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نخستین جشنواره خدمات دیجیتال«دوستدار خانواده»به منظور رصد، شناسایی وآسیب‌شناسی خدمات دیجیتال درکردستان برگزار می‌شود. الهام دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین جشنواره خدمات دیجیتال، دوستدار خانواده در راستای رصد، شناسایی و آسیب شناسی خدمات دیجیتال، استفاده هدفمند از این خدمات و همچنین انتقال […]

سنندج_مسوول ستادنهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نخستین جشنواره خدمات دیجیتال«دوستدار خانواده»به منظور رصد، شناسایی وآسیب‌شناسی خدمات دیجیتال درکردستان برگزار می‌شود.

الهام دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین جشنواره خدمات دیجیتال، دوستدار خانواده در راستای رصد، شناسایی و آسیب شناسی خدمات دیجیتال، استفاده هدفمند از این خدمات و همچنین انتقال محتوای درست به والدین در استان کردستان برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: همایش خدمات دیجیتال «دوستدار خانواده» ساعت: ۸:۳۰ صبح بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه این همایش ویژه بانوان است، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند ضمن ثبت نام در همایش شرکت نمایند.

وی به اهداف و دستاوردهای جشنواره خدمات دیجیتال، دوستدار خانواده اشاره و بیان کرد: این جشنواره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، مرکز امور بانوان و خانواده، معاونت فناوری و نوآوری، ستاد نهضت پیشرفت بانوان و با همراهی سایر نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.

جشنواره خدمات دیجیتال فرصتی برای شناسایی خلاقیت کودکان و نوجوانان

دهقانی تصریح کرد: جشنواره خدمات دیجیتال دوست‌دار خانواده، یک رتبه‌بندی بر مبنای رأی‌گیری گسترده مردمی و تخصصی است تا مشخص کند که کودک یا نوجوان شما برای کدام‌یک از خدمات پرکاربرد داخلی مهم‌تر بوده و کدام یک از این خدمات با ابتکار و خلاقیت، امکانات بیشتری برای کودک یا نوجوان پیاده‌سازی کرده‌اند.

وی بیان کرد: برای سکوهای اینترنتی که خدمات نظارتی و والدینی با تناسب محتوا و سن مخاطب، عدم نمایش تبلیغات نامناسب و محرمانه بودن اطلاعات هویتی افراد در سامانه‌ها، حفاظت از داده‌های کودک و پرداخت کنترل شده برای کودک و نوجوان شاخص‌های مهمی وجود دارند که تمامی مردم، کاربران اینترنت و متخصصین امر به معنای مطالبه بیشتر باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

دهقانی اضافه کرد: با استفاده از شاخص‌های یاد شده خانواده‌ها تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه مهلت دارند در نظر سنجی جشنواره خدمات دیجیتال «دوستدار خانواده» به سایت جشنواره به نشانی https://family.ito.gov.ir مراجعه کرده و به سکوهای دوستدار خانواده رأی دهند.

دهقانی با بیان اینکه نظرسنجی جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده (http://www.ffdigitalservices.ir) همراه با قرعه کشی و جوایز ارزنده است؛ تاکید کرد: در نظرسنجی بر اساس ملاک‌هایی مانند خدمات نظارت والدینی، تناسب محتوا خدمت و سن مخاطب، عدم نمایش تبلیغات نامناسب برای کودک و نوجوان، پیش فرض خاموش بودن ویژگی‌های حریم خصوصی، حفاظت از داده‌های کودک و نوجوان، پرداخت کنترل شده کودک و نوجوان؛ باید نظرات ثبت شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.