• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

خزعلی: دستگاه‌ها برای تهیه برنامه‌های خانواده‌محور اقدام کنند

  • کد خبر : 7225
خزعلی: دستگاه‌ها برای تهیه برنامه‌های خانواده‌محور اقدام کنند

معاون امور زنان رئیس‌جمهور از دستور رئیس‌جمهور برای آماده کردن برنامه‌های‌ مربوط به زن و خانواده با نگاه خانواده‌محوری توسط دستگاه‌ها خبر داد. خزعلی: دستگاه‌ها برای تهیه برنامه‌های خانواده‌محور اقدام کنند به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با یادآوری توییتش درباره دف‌زنی در استادیوم آزادی، […]

معاون امور زنان رئیس‌جمهور از دستور رئیس‌جمهور برای آماده کردن برنامه‌های‌ مربوط به زن و خانواده با نگاه خانواده‌محوری توسط دستگاه‌ها خبر داد.

خزعلی: دستگاه‌ها برای تهیه برنامه‌های خانواده‌محور اقدام کنند
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با یادآوری توییتش درباره دف‌زنی در استادیوم آزادی، گفت: در همان زمان توییت زدم و گفتم خانم‌هایی که در استادیوم اقدام به دف‌زنی کردند، معرف زن ایرانی نیستند. زن ایرانی با علم، کارآفرینی و مدال‌آوری‌شان در صحنه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند.

خزعلی هرگونه هماهنگی برای انجام این اقدام در استادیوم آزادی را رد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت تحت مسئولیتش درباره مادران کارمند،‌ گفت: برنامه شغل منعطف را در دست تهیه داریم که امیدوارم با همکاری سایر دستگاهها تصویب شود. رییس‌جمهور نیز به همه دستگاه‌ها دستور دادند به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و به بحث خانواده‌محوری به صورت عملیاتی ورود پیدا کنند.

خزعلی ادامه داد: در جلسه‌ای که چند روز قبل با رییس‌جمهور داشتیم قرار شد دستگاه‌ها با نگاه خانوادگی‌محوری طرح‌ها و برنامه‌های‌شان درباره خانواده را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: مقرر شد کلیه مسائل مربوط به خانواده و جمعیت از جمله سقط جنین و سایر مسائل مربوطه را آماده و با هماهنگی معاونت امور زنان پیشنهاد بدهند به همین دلیل ما دیگر به این مسئله ورود نمی‌کنیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.