• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
بازی‌های آسیایی هانگژو چین

دو کوراش‌کار ایران در فینال بازیهای آسیایی/ ملیکا امید برنز گرفت

  • کد خبر : 6779
دو کوراش‌کار ایران در فینال بازیهای آسیایی/ ملیکا امید برنز گرفت
دو ملی‌پوش کوراش ایران به فینال بازیهای آسیایی هانگژو رسیدند و ملیکا امید مدال برنز گرفت.

در ادامه مبارزات روز سوم رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، ملیکا امید در مرحله نیمه‌نهایی به روی تاتامی رفت که با قبول شکست برابر حریف چینی، از رسیدن به فینال ناکام بود.

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران، در این مرحله مقابل «لیو یی» از چین به روی تاتامی رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

او در نخستین مبارزه خود که صبح امروز (دوشنبه – ۱۰ مهر ۱۴۰۲) برگزار شد، در مرحله یک‌چهارم نهایی «توکاس جیوتی» از هند را سه بر صفر شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شد.

در ادامه اما زهرا باقری، دومین نماینده کوراش زنان ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم، در این مرحله «وو تی پونگ» ویتنامی را پیش رو داشت که با نتیجه ۳ – صفر حریف خود را شکست داد تا ضمن قطعی کردن سومین نقره کوراش ایران در بازی‌های آسیایی، فینالیست این وزن شود.

او پیش از این دیدار، در مرحله یک چهارم نهایی «سالیوا اولانائی» از قرقیزستان را شکست داده بود و اکنون در فینال این وزن، باید با «لیو یی» از چین دیدار کند. این حریف چینی در نیمه‌نهایی، ملیکا امید، دیگر نماینده ۸۷ کیلوگرم ایران را حذف کرده است.

در ادامه مبارزات این مرحله، صادق آذرنگ ملی‌پوش وزن ۹۰ کیلوگرم تیم ملی مردان، به عنوان آخرین نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی به روی تاتامی (گیلَم) رفت که با پیروزی ۱۰ – صفر برابر «آتایف ایشانمیرات» از ترکمنستان، فینالیست شد.

آذرنگ که با نتیجه ۱۰ – صفر در مرحله یک چهارم نهایی «چاوهان یاش‌ کومار» از هند را شکست داده و به این مرحله رسیده بود، در مبارزه فینال باید مقابل «کیم مینگ‌یو» از کره‌جنوبی قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.