• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

راهیابی سه گلستانی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های اسکواش دختران قهرمانی کشور

  • کد خبر : 6115
راهیابی سه گلستانی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های اسکواش دختران قهرمانی کشور
مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور دختران زیر ۱۷ و کمتر از ۱۹ سال کشور برگزار شد و سه گلستانی به مرحله نیمه نهایی در رده سنی زیر ۱۹ سال راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، بهار مسابقه برگزار شد که «فاطمه فلاحتی» از یزد توانست در سه ست متوالی حریفش «بهار قائدی» از شیراز را شکست دهد.

در همین رده سنی «دیانا مقری» از گلستان در سه ست متوالی «یاس کرمی» از کرمانشاه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

همچنین «شکیبا قلی‌پور» دیگر اسکواش‌باز گلستانی هم با نتیجه سه بر صفر از سد «ملیکا پورنریمان» از خوزستان گذشت و به جمع چهار تیم صعود کرد.

در آخرین مسابقه همین رده سنی «نرگس سلطانی» دیگر بازیکن گلستان در سه دست متوالی «مرضیه قاسمپور» از خوزستان را شکست داد.

در رده سنی زیر ۱۷ سال، «پارمین نیکوپایان» از تهران، «نازنین تقی‌نژاد» از یزد و «ثمین حسن‌پور» از شیراز هر سه در سه دست متوالی به ترتیب «آیلین بابایی» از یزد، «کیانا بهمنی» از کرمانشاه و «آوا الله‌وردی» از یزد را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

همچنین در این رده سنی «باران محمدپور» از تهران با نتیجه سه بر یک از سد «هلیا نعیمی» از اراک گذشت و دیگر راه یافته مرحله نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی که عصر امروز برگزار خواهد شد، در رده سنی زیر ۱۷ سال، «پارمین نیکوپایان» و «باران محمدپور» به ترتیب به مصاف «نازنین تقی‌نژاد» و «ثمین حسن‌پور» خواهند رفت.

بیشتر بخوانید
مرحله یک چهارم نهایی اسکواش قهرمانی دختران کشور در گرگان آغاز شد
تقدیر رییس فدراسیون از پیشرفت اسکواش در گلستان‌
مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور در گرگان آغاز شد
رییس فدراسیون: استعدادیابی و توسعه اسکواش در اولویت است
دختران مدعی قهرمانی اسکواش کشور در گرگان به مصاف هم می‌روند
در رده سنی کمتر از ۱۹ سال در همین مرحله «فاطمه فلاحتی» به مصاف «دیانا مقری» خواهد رفت و «شکیبا قلی‌پور» در برابر «نرگس سلطانی» قرار خواهد گرفت.

از بین نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، نرگس سلطانی، دیانا مقری و شکیبا قلی‌پور ورزشکاران گلستانی شرکت کننده هستند.

این رقابت‌ها فردا دوشنبه با برگزاری مسابقات فینال هر رده سنی با حضور رییس فدراسیون به پایان خواهد رسید.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات نیز برای این سفر در کنار دیدار با مدیران ارشد استانی و شهرستانی مربوطه در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

هیات اسکواش استان گلستان پس از تاسیس و راه‌اندازی و مشخص شدن رییس و اعضای هیات رییسه در اولین دوره فعالیتش، اقدام به راه‌اندازی اسکواش باز در قالب اجرای طرح همگانی کردن این رشته ورزشی با استفاده از تنها یک دیواره و بدون نیاز به کورت (شیشه) کرد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.