• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

نایب قهرمانی بانوان کردستانی در رقابت‌های دارت قهرمانی کشور

  • کد خبر : 7652
نایب قهرمانی بانوان کردستانی در رقابت‌های دارت قهرمانی کشور

سنندج- سرپرست ورزش و جوانان کردستان از نایب قهرمانی بانوان استان در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: بانوان کردستانی جایگاه نایب قهرمانی دوبل رده سنی جوانان را آن خود کردند. آمنه غلام‌ویسی اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۳۵۰ […]

سنندج- سرپرست ورزش و جوانان کردستان از نایب قهرمانی بانوان استان در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: بانوان کردستانی جایگاه نایب قهرمانی دوبل رده سنی جوانان را آن خود کردند.

آمنه غلام‌ویسی اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۳۵۰ ورزشکار به میزبانی شهر سمنان در حال برگزار است.

وی افزود: بر این اساس، رقابت‌های بخش بانوان طی روزهای دهم و یازدهم مهر و با شرکت ۳۱ تیم در رده سنی بزرگسالان و ۱۵ تیم در رده سنی جوانان در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان میزبان این مسابقات برگزار شد.

غلام‌ویسی بیان کرد: در بخش دوبل رده سنی جوانان این مسابقات تیم استان کردستان متشکل از «شینا شریعتی» و «ژینا عمرانی» موفق شدند عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را به خود اختصاص دهند.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش آقایان طی امروزهای ۱۳ و ۱۴ مهر و با حضور ۳۵ تیم در رده بزرگسالان و ۲۲ تیم در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.