• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

کاشت نهال در ایران و برخی کشورهای دیگر به یاد شهدای غزه

  • کد خبر : 7671
کاشت نهال در ایران و برخی کشورهای دیگر به یاد شهدای غزه

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور از کاشت نهال در ایران و برخی کشورهای دیگر به یاد شهدای غزه خبر داد. ، انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور اظهار کرد: پنج هزار نهال توسط دختران دانش آموزان و دانشجو به یاد شهدای زن و کودک غزه و شهدای زن و کودک […]

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور از کاشت نهال در ایران و برخی کشورهای دیگر به یاد شهدای غزه خبر داد.

، انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور اظهار کرد: پنج هزار نهال توسط دختران دانش آموزان و دانشجو به یاد شهدای زن و کودک غزه و شهدای زن و کودک ایران که کمتر نام آنان در کنار سایر شهدا دیده شده است، کاشته می‌شود، همچنین تمثال این شهدا بر درخت آویخته شده و نهال‌ها نیز به نام آنها ثبت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر ایرانی باید سه نهال بکارد و در راستای کاشت یک میلیارد نهال، امروز یکشنبه همزمان با روز جهانی حقوق بشر، پنج هزار نهال به یاد شهدای زن و کودک غزه کاشته شد.

خزعلی گفت: شهرداری تهران برای کاشت این نهال‌ها، منطقه‌ای را در سعادت آباد در نظر گرفته و دو تپه‌ای که در این محیط قرار دارد را به نام طوفان الاقصی نامگذاری کرده است، همینطور همزمان با تهران دختران دانش آموز در مدارس سراسر کشور نیز امروز (یکشنبه) به یاد شهدای غزه اقدام به غرس نهال می‌کنند.

وی بیان داشت: رایزنی‌های فرهنگی تمام کشورها نیز با کمک مردم از روز شنبه کاشت نهال به یاد شهدای غزه و گرامیداشت روز حقوق بشر را آغاز کرده اند.

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور بیان داشت: پیام‌ها زیادی از برخی کشورهای عربی دریافت کرده ایم که اعلام کردند، همسو با ابتکار ایران به یاد شهدای غزه نهال کاشته اند، که امیدواریم این برنامه مقدمه‌ای برای استحکام مقاومت و پیروزی‌های بیشتر باشد.

خزعلی افزود: رژیم صهیونیستی راه هرگونه کمک‌های انسان دوستانه به غزه را بسته است، بانوان زیادی برای پرستاری از فرزندان و کودکان غزه و سرپرستی از آنها اعلام آمادگی کردند اما این منطقه در محاصره است و عملاً جز محکوم کردن، اعتراض کردن، نامه دادن و حرکت‌های رسانه‌های از این دست نمی‌توان کاری کرد.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=7671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.