• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی خبر داد

کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام ۹ ورزشکار انزلیچی به چین

  • کد خبر : 6730
کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام ۹ ورزشکار انزلیچی به چین
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی از کسب مدال نقره روئینگ چهار نفره سبک با حضور بانوی ورزشکار انزلیچی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی چین خبر داد.

مجید ستوده اظهار کرد: نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین در حال برگزاری است و نازنین ملایی توانست مدال نقره در روئینگ چهار نفره سبک وزن را کسب کند.

وی گفت: علاوه بر نازنین ملایی از بندرانزلی، مهسا جاور، زینب نوروزی همچنین فاطمه مجلل از ایران در این تیم چهار نفره حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به اینکه نازنین ملایی در دو شاخه ورزشی شرکت و علاوه بر کسب مدال نقره، یک مقام پنجمی نیز کسب کرده است، افزود: امیرحسین محمودپور نیز در روئینگ یک مقام چهارمی و یک مقام ششمی را کسب کرد.

ستوده با بیان اینکه برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات بازی‌های آسیایی در هانگژو چین ۹ ورزشکار از انزلی شرکت دارند، تصریح کرد: علاوه بر این دو ورزشکار، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور نیز در رشته قایقرانی این دوره از رقابت‌ها شرکت دارند.

وی ادامه داد: مریم عبدالله‌پور و مهدی پوررهنما در پاراتکواندو؛ همچنین میثم علیپور برای شرکت در مسابقات والیبال نشسته به چین اعزام شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان فعالیت دارند، تصریح کرد: جلسات متعددی را با هیئت‌های ورزشی برای استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی برگزار می‌کنیم.

ستوده تاکید کرد: تلاش داریم در هفته تربیت بدنی امسال با افتتاح مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی بتوانیم در مسیر کشف استعدادهای ورزشی به روش علمی اقدامات لازم را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.