• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

سلسله جلسات «گفت و شنود با جوانان» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4388
سلسله جلسات «گفت و شنود با جوانان» برگزار می‌شود
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جلسات «گفت و شنود با جوانان» در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش زنان دیپلماسی به نقل از ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مرتضی کامل نواب تصریح کرد: با توجه به موضوعات اخیر جامعه و در راستای ترویج گفتمان دینی و انقلابی، برگزاری سلسله جلساتی با حضور جوانان و در خصوص موضوعات روز جامعه جوان در سراسر کشور برنامه ریزی شده  و به همین منظور دستورالعمل برگزاری این جلسات با عنوان «گفت و شنود با جوانان» به استان های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل مصوب شورای مدیران معاونت امور جوانان است، افزود: قشر جوان به عنوان لایه موثر و پیشران کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. شنیدن حرف ها و فراهم شدن شرایط گفت و شنود با جوانان از جمله راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به شرایط کنونی کشور و لزوم تبیین مسائل برای جوانان، برگزاری جلسات و حلقه های گفت و شنود برنامه ریزی شد تا طی آن مسایل و موضوعات مدنظر قشر جوان طرح شده و تحلیل و تبیین لازم توسط کارشناسان خبره و انقلابی ارائه شود.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان اظهار داشت: هدف از برگزاری این سلسله جلسات، طرح مسائل و دغدغه جوانان، ارائه تحلیلی واقع گرایانه و بدور از هیجانات رسانه ای از شرایط کشور و مقطع زمانی خطیر فعلی، پاسخ به شبهات و نقدها با رویکرد منصفانه در جهت دفاع از گفتمان انقلاب و آرمان‌های اصیل و مردمی و همچنین طرح انتظارات لازم از جوانان به عنوان کنشگران اصلی شرایط کنونی است.

کامل نواب همچنین درخصوص مخاطبان این برنامه افزود: مخاطبان این جلسات اعضای سمن های جوانان استان‌های سراسر کشور، تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان و همچنین جوانان نخبه و فعال استان های سراسر کشور هستند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.