• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

سنگر خانواده در دفاع مقدس توسط زنان حفظ شد

  • کد خبر : 6078
سنگر خانواده در دفاع مقدس توسط زنان حفظ شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: اگر زنان در دوران دفاع مقدس سنگر خانواده را رها می‌کردند هرگز حماسه دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت چرا که رزمندگان تمرکز لازم برای مبارزه با دشمن از دست می‌دادند.

سردار ابوالفضل اسلامی در نخستین مراسم کشوری تجلیل از پیشکسوتان زن در دفاع مقدس استان البرز که امروز در هیات انصارالامام کرج برگزار شد، بتوضیح داد: زنان در دوران دفاع مقدس به رغم تمام مشکلات، ضمن پشتیبانی تدارکاتی از جبهه‌ها، سنگر پاسداری از بنیان مقدس خانواده را خالی نکردند تا رزمندگان با اطمینان و آرامش خاطر با دشمن در جبهه‌ها بجنگند.

وی گفت: زنان همچون کوه مسئولیت زندگی را به دوش کشیدند تا رزمندگان با آرامش در جبهه‌ها بجنگند. اگر زنان در دوران دفاع مقدس سنگر خانواده را رها می‌کردند هرگز حماسه دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت چرا که رزمندگان تمرکز لازم برای مبارزه با دشمن از دست می‌دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه زنان در دفاع مقدس علاوه بر مسئولیت‌های سنگین زندگی، هر خانه را به سنگری برای پشتیبانی از جبهه‌ها تبدیل کرده بودند، خاطرنشان کرد: هر شیشه مربا یا ترشی خانگی که به جبهه‌ها می‌رسید رزمندگان را در دفاع از کشور و مردم مصمم‌تر می‌کرد و این معجزه عشق و ایمان زنان بود که سنگر دفاع مقدس را از خانه تا خط مقدم امتداد داده بود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.