• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

مسائل اولویت‌دار زنان یزدی احصاء شد

  • کد خبر : 6836
مسائل اولویت‌دار زنان یزدی احصاء شد
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: مسائل اولویت‌دار حوزه زنان در استان احصاء شده و برای آنها طرح‌های پژوهشی و عملیاتی تدوین می‌شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» در اولین جلسه کمیته تخصصی اجتماعی، زنان و خانواده سند مهندسی فرهنگی استان به کمیته‌های پنج گانه تدوین این سند اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی اولویت دار استان به تفکیک حوزه های مختلف در پنج کمیته «فرهنگ، هنر و رسانه»، «امور دینی»، «تعلیم و تربیت»، «اقتصاد فرهنگ» و «اجتماعی، زنان و خانواده» بررسی و برنامه ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه معضل و مسائل کلان فرهنگی استان در هر حوزه شناسایی شده است، افزود: فهرست مسائل اولویت دار در حوزه زنان و خانواده نیز در جلسات کارشناسی احصاء شده و طرح های پژوهشی و عملیاتی بر اساس بوم استان یزد تدوین و برنامه ریزی می شود.

لازم به ذکر است؛ اداره کل ورزش و جوانان، دادگستری، بهزیستی، فرماندهان بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاه های عضو کمیته تخصصی اجتماعی، زنان و خانواده سند مهندسی فرهنگی استان هستند.

به نقل از روابط عمومی دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد، در دومین جلسه کمیته‌های پنج گانه تدوین سند مهندسی فرهنگی استان یزد به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مقرر شد کمیته های تخصصی بر اساس سند مهندسی فرهنگی کشور و نیازمندی‌های استان در این حوزه، سند استانی را تدوین کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.