• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد:

پیگیری تثبیت پست در صورت مرخصی زایمانِ بانوان شاغل

  • کد خبر : 6981
پیگیری تثبیت پست در صورت مرخصی زایمانِ بانوان شاغل
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پیگیری تثبیت و تضمین پست در صورت مرخصی زایمان و اختصاص بالاترین ارزشیابی در دوران مرخصی زایمان به بانوان، خبر داد.

به گزارش از معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در هجدهمین گردهمایی مشاوران زنان و خانواده صنعت آب و برق ابراز امیدواری کرد که با همکاری مشاوران زنان مجموعه‌ها در زمینه فرهنگسازی و حفظ آداب و رسوم اصیل و صحیح خانواده و جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه در فرهنگ خانواده‌ها، اقدامات تاثیرگذار انجام شود.

وی افزود: ارتقای مدیریت زنان در وزارت نیرو نشان از نگاه تخصصی بدون نگاه به جنسیت و بسیاری ازحائل‌ها، موانع، سقف‌هایی که در برخی از محیط‌ها وجود دارد انجام می‌گیرد.

خزعلی ادامه داد: باید به وزیر نیرو و معاون سرمایه انسانی تبریک گفت که تلاش‌های ارزشمندی در این زمینه انجام شده است و می‌تواند به عنوان الگو برای سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه اجرایی مطرح باشد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: پیگیری تثبیت و تضمین پست در صورت مرخصی زایمان و اختصاص بالاترین ارزشیابی در دوران مرخصی زایمان به بانوان، به عنوان یک سرمایه‌گذاری به منظور حفظ امری مهم‌تر برای حفظ جمعیت و آینده ایران عزیز اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و به هیچ وجه به عنوان هدر رفت بودجه نیست و ضرر اقتصادی محسوب نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.