• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال:

درب اردوی تیم ملی بر روی همه باز است

  • کد خبر : 6188
درب اردوی تیم ملی بر روی همه باز است
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران گفت: درب تیم ملی همیشه و تا آخرین اردوی آمادگی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی بر روی ورزشکاران این رده سنی برای حضور قدرتمند در مسابقات پیش‌رو، باز است.

شادی مهینی شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال در بندرگناوه  اظهار کرد: با توجه به کاهش فعالیت مدارس فوتبال در طول سال و برگزار نشدن مسابقات کشوری برای این رده سنی، برپایی اردوی آمادگی در شناسایی بازیکنان مستعد مفید است.

وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنم هر فرد در هر نقطه‌ای از ایران بخواهد می‌تواند به این اردو ملحق شود تا پس از رصد، اگر قابلیت و توانایی دارد از ظرفیتش برای تیم ملی استفاده شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران تصریح کرد: بعد از پایان دوره اردویی، همه افراد مستعد جذب تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی جوانان می شوند.

مهینی ادامه داد: در اردوی بندرگناوه علاوه بر اینکه ۱۶ استان نماینده دارند، ۱۵ بازیکن از استان بوشهر و گناوه نیز حاضر هستند که زیرنظر کادرفنی تیم ملی نوجوانان و سه نفر از بهترین استعدادیابی‌های همین استان رصد می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه امسال تیم ملی از گروه اول مقدماتی قهرمانی آسیا صعود کرده، این اردو برای آمادگی مسابقات دور دوم که شهریور امسال در تایلند برگزار می‌شود، مهیا شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران ادامه داد: اردوی اول آماده سازی در استان البرز و دومین اردو در قروه کردستان برگزار شد.

وی گفت: در اردوی گناوه که به میزبانی باشگاه سون در حال برگزاری است، بازیکنانی حضور دارند که تاکنون دیده نشده و پس از رصد، بهترین‌ها به اردوی آمادگی بعدی که از دوم تا دوازدهم مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

مهینی ادامه داد: مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۵ شهریور تا دوم مهر به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم ایران با تیم های کره جنوبی، تایلند و هند هم‌گروه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران گفت: اگرچه ایران در گروه به اصطلاح مرگ قرار دارد اما با تمام توان خود را برای حضور در کشوری که دارای رطوبت بالا و باران های موسمی است، آماده می‌کنیم.

مهینی یادآور شد: امیدواریم با غیرت ایرانی و اعتماد به نفس و تکنیک های فردی بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران گفت: انتخاب بندرگناوه به دلیل داشتن زیرساخت های اردویی، دعوت به میزبانی و همچنین شباهت آب و هوایی به تایلند با داشتن رطوبت بالا در این فصل است.

وی بیان کرد: هم اکنون ایران جزو ۱۲ تیم برتر آسیا است و تلاش خواهیم کرد که به دور بعدی و در جمع هشت تیم آسیا صعود کنیم.

مهینی گفت: اگر چه برای مسابقات تایلند ۲۳ نفر اعزام می‌شوند اما در نظر داریم در اردوی بعدی در تهران، ۲۸ نفر دعوت شوند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.