• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

  • کد خبر : 4973
رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

رالی گردشگری بانوان به مناسبت روز زن در تهران برگزار شد. به گزارش زنان دیپلماسی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و در همکاری با کانون به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامی‌داشت مقام زن، برگزار شد. این رالی روز جمعه ۱۶ دی […]

رالی گردشگری بانوان به مناسبت روز زن در تهران برگزار شد.

به گزارش زنان دیپلماسی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و در همکاری با کانون به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامی‌داشت مقام زن، برگزار شد.

این رالی روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ با شعار «از خودمان شروع کنیم» و با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت بانوان در فعالیت‌های اتومبیلرانی، ارتقاء دانش و مهارت رانندگی بانوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تکریم و تعظیم جایگاه و مقام والای زن و مادر، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه سال در کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی شرکت کردند و با قوانین و مقررات رالی‌های گردشگری و نحوه مسیریابی بر اساس نقشه، آشنا شدند.

خط شروع و پایان این رالی گردشگری که توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طراحی شد، شهرک آزمایش تهران بود.

 

رالی‌های گردشگری یک رویداد فرهنگی ـ آموزشی شناخته می‌شوند که ملاک انتخاب نفرات، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول درست رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه‌خوانی و مهارت مسیریابی و … است.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز رالی گردشگری بانوان، سه‌شنبه ۲۰ دی ماه با حضور فرماندهان پلیس فراجا و مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

 

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

 

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

 

 

 

رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4973
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رالی بانوان تهرانی به مناسبت روز زن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.