• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

ساخت مجموعه پادکست «مهر و خون» در کنگان آغاز شد

  • کد خبر : 6773
ساخت مجموعه پادکست «مهر و خون» در کنگان آغاز شد
تولید مجموعه پادکست «مهر و خون» با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس در کنگان آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت پادکست مهر و خون توسط هنرمند کنگانی، آن را بسیار ارزنده و مهم توصیف کرد و گفت: این پادکست نقش‌آفرینی‌های تأثیرگذار زنان در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زیبایی و منطبق با واقعیت‌های تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است.

حسین افکار اهمیت این اثر هنری ارزشمند را در خودباوری زنان متعهد و عاشق اسلام و نظام اسلامی مؤثر دانست تا در کنار مردان خود برای حفظ و تقویت نظام اسلامی در برابر توطئه‌های گوناگون دشمنان حضور گسترده‌تر و فعالانه تری داشته باشند.

تولید کننده این پادکست نیز با اشاره به نقش آفرینی‌های ارزنده زنان در طول هشت سال دفاع مقدس و در سراسر جبهه‌های جنوب تا شمال غرب کشور گفت: در این پادکست نشان داده شده که اگر چه مردان با پیشروی در خط مقدم جبهه‌های نبرد پیروزی‌های بزرگی رقم می‌زدند، اما زنان نیز همواره در تب و تاب روزهای سخت جنگ، در سنگرهای عملیاتی، دوشادوش و هم‌رزم آنها بوده‌اند.

رضوان کهنسال افزود: هدف از ساخت این پادکست تأکید بر نقش تأثیر جمهوریت در جنگ‌ها و یا هر اتفاق دیگری که می‌تواند بر سرنوشت یک ملت تأثیر بگذارد

وی اظهار داشت: یکی از مواردی که همواره نادیده گرفته شده یا به طور کمرنگ به آن پرداخته شده نقش بسیار مهم و مؤثر زنان در این وقایع است.

کهنسال با اشاره به رشادت‌ها و حضور مؤثر زنان در دفاع مقدس، چه توسط زنان رزمنده و چه توسط نویسندگان و هنرمندان متعهد، ادامه داد: از آن پس بود که خاطرات حضور فعال زنان در جبهه‌های های نبرد حق علیه باطل، به صورت رمان، خاطره نویسی و ساخت فیلم و نمایش تهیه و منتشر یا پخش شد تا نشان دادن نقش زنان تنها به کارهای ساده ی پشت جبهه محدود نشود.

تولید کننده پادکست مهر و خون تصریح کرد: هدف دیگر از از ساخت این اثر هنری به باور رساندن زنان جامعه به اهمیت نقش و حضور آنها در صحنه‌های تعیین کننده سرنوشت کشور و نظام است تا با حضور گسترده و پرتوان خود دوشادوش مردان در حمایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.