• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

پرتوآذر: فقط معجزه مشکلات دوچرخه سواری را برطرف می کند/ حمایت ها در حد وعده است

  • کد خبر : 4940
پرتوآذر: فقط معجزه مشکلات دوچرخه سواری را برطرف می کند/ حمایت ها در حد وعده است

ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اینکه مسئولان بخواهند حمایت کنند در حد وعده باقی مانده است و شاید کسب مدال دوچرخه‌سواری در بازی های آسیایی برایشان مهم نیست. فرانک پرتو آذر در گفتگو با زنان دیپلماسی درباره برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۳ که باید به دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس و همچنین مدال در بازی‌های […]

ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اینکه مسئولان بخواهند حمایت کنند در حد وعده باقی مانده است و شاید کسب مدال دوچرخه‌سواری در بازی های آسیایی برایشان مهم نیست.

فرانک پرتو آذر در گفتگو با زنان دیپلماسی درباره برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۳ که باید به دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس و همچنین مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو باشد، بیان کرد: من از سال گذشته برنامه ریزی ام را انجام داده ام و با تیم سوییسی یک سال دیگر قرارداد بسته ام. تغییراتی در تیم ایجاد شده و اسپانسرهایی اضافه شده اند اما خدا را شکر که این تیم را دارم و می توانم با آن در مسابقات مختلف شرکت کنم. برنامه من کمی متفاوت از سال گذشته است و صرفا فقط در کاپ های جهانی شرکت نمی کنم و به دنبال این هستم که در مسابقات امتیاز بگیرم تا بتوانم مجوز ورود به المپیک را کسب کنم.

پرتو آذر در مورد جلساتی که با مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش داشت نیز گفت: من جلسه ای را با آنها داشتم اما اینکه بخواهند کمک کنند یا حمایتی داشته باشند، تقریبا در حد همان وعده باقی مانده است و فعلا چیز خاصی ندیده ام. فکر نمی‌کنم حمایت کردن سه، چهار ماه مانده به بازی‌های آسیایی یا مسابقات انتخابی المپیک بتواند اتفاق خاصی را رقم بزند. باید از الان این حمایت‌ها انجام شود و با برنامه‌ریزی جلو برویم چون دوچرخه‌سواری رشته ای نیست که یک شبه به نتیجه برسیم. از ماه گذشته  نیز تمام برنامه های مسابقات و اردوهای خودم در سال ۲۰۲۳را در اختیار فدراسیون قرار داده ام.

نماینده دوچرخه‌سواری زنان ایران در مجمع فدراسیون دوچرخه سواری در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران و مشخص نبودن برنامه ها نیز تصریح کرد: قطعا این شرایط خوب نیست اما من برنامه ریزی خودم را دارم. فدراسیون تابع ارگان بالاتر خود است و باید برنامه ریزی از نهاد بالادستی انجام شود و فدراسیون هم مجبور است که آن را اجرا کند. قطعا اینکه فدراسیون بلاتکلیف است یک معضل است اما این سوال را دارم که آیا نهاد بالادستی تاریخی برای برگزاری انتخابات مشخص کرده‌است؟ جواب آن خیر است. شاید سهمیه المپیک یا مدال بازی های آسیایی در دوچرخه‌سواری برایشان مهم نیست.

او ادامه داد: من رشته های دیگر را می دانم که خیلی فعال تر از ما هستند. ما قبل از نداشتن رییس فدراسیون، حتی مربی یا برنامه‌ای برای تیم ملی هم نداشتیم. باید برنامه ای برای کسب مدال در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا وجود داشته باشد. حتی فدراسیون از ما دعوت نکرده که بپرسد برنامه ما چه چیزی است یا فدراسیون بگوید ما برنامه ای داریم که از شما حمایت کنیم. این شرایط بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون نیز دیگر نور علی نور است. اما در مجموع اطمینان دارم حتی اگر انتخابات هم برگزار شود اتفاق خاصی نخواهد افتاد، چراکه به اندازه تمام عمر دوچرخه سواری، مشکلات مالی و ساختاری در فدراسیون به وجود آمده است و تنها یک معجزه می تواند این حجم از مشکلات را برطرف کند. پیش از این همیشه می گفتم امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فکری به حال این رشته کنند. اما تا به حال دردی دوا نشده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=4940
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای پرتوآذر: فقط معجزه مشکلات دوچرخه سواری را برطرف می کند/ حمایت ها در حد وعده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.