• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

پوریا: التماس می‌کنم یگانه را به هانگژو اعزام کنید؛ هزینه‌اش را خودم پرداخت می‌کنم

  • کد خبر : 6225
پوریا: التماس می‌کنم یگانه را به هانگژو اعزام کنید؛ هزینه‌اش را خودم پرداخت می‌کنم
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: به عنوان نایب رئیس بدمینتون آسیا به محمود خسروی وفا و مناف هاشمی التماس می‌کنم با اعزام یگانه کرمانی موافقت کنند و خودم هزینه اعزام وی را به بازی‌های آسیایی پرداخت می‌کنم.

محمدرضا پوریا  درباره اعزام تیم ملی بدمینتون به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: با توجه به مسابقات انتخابی که برگزار کردیم، علی حیاتی و یگانه کرمانی در بخش مردان و زنان برای اعزام به هانگژو به ستاد بازی معرفی شدند. وزیر ورزش و جوانان با اعزام دو بدمینتون‌باز دختر و پسر به بازی‌ها مخالفتی نداشت و حتی تاکید داشت که باید در بدمینتون یک دختر و یک پسر اعزام شوند.

وی افزود: به عنوان فردی که ۴۰ سال در عرصه ورزش بودم به راحتی با سجادی در این زمینه صحبت کردیم. وی هفته‌ای پنج رئیس فدراسیون را حضوری می‌پذیرد و برای همه وقت می‌گذارد. او نظر مثبتی برای اعزام دو بدمینتون‌باز به بازی‌ها داشت. هنوز هم امیداوریم این اعزام صورت پذیرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون یادآور شد: علی حیاتی ۱۷ سال سن دارد و دو روز پیش برنامه حضور در انتخابی‌های المپیک را برایم آورد که باید در ۱۰ رویداد شرکت کند و هزینه اعزام حیاتی به برخی از این رقابت‌ها را خودم پرداخت می‌کنم. از وی حمایت می‌کنم زیرا می‌دانم مانند ثریا آقایی است و به جایی می‌رسد. یگانه کرمانی هم قهرمانی برجسته ما از سن ۱۳ سالگی بود و این دو ورزشکار از سنین پایین از اصفهان و کرمانشاه با شکست رقبا توانستند نفر اول انتخابی باشند.

وی ادامه داد: بدمینتون بسیار توسعه یافته و گوی سبقت را ربوده است. شرایط بدمینتون با ۴ رشته راکتی دیگر فرق می‌کند. راکت بدمینتون در کنار سفره بیشتر خانواده‌ها وجود دارد. حدود ۱۰ روز است که جواب خانواده یگانه را نمی‌توانم بدهم زیرا ستاد بازی‌ها اعلام کرده که تنها یک پسر را به هانگژو اعزام می‌کند؛ اما یگانه را اعزام نمی‌کند. وی بسیار تلاش کرد تا به اینجا رسید.

پوریا تاکید کرد: به عنوان نایب رئیس بدمینتون آسیا به محمود خسروی وفا و مناف هاشمی التماس می‌کنم با اعزام یگانه کرمانی موافقت کنند و خودم هزینه اعزام وی را پرداخت می‌کنم. برایم بسیار اهمیت دارد تا یگانه به هانگژو اعزام شود. نظر مثبت وزیر را گرفته‌ام و امیدوارم خسروی وفا و مناف هاشمی نگاه خود را تغییر دهند. حق بدمینتون است تا به بازی‌ها اعزام شود. ۴۰۰ هزار نفر راکت به دست هستند و هیئت‌های استانی بسیار فعالی داریم. کمیته استعدادیابی ما تنها به اسم کار نمی‌کند و تمام تلاشش را در این زمینه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه کشورهای قدری چون چین، کره جنوبی، هند و غیره در بدمینتون آسیا حضور داشتند من توانستم نایب رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا شوم و در کنار آن دو کرسی دیگر هم به دست آوردیم. با این وجود حاضر نیستند که بدمینتون به بازی‌ها اعزام شود. دیگر حرفی برای گفتن ندارم. ما هفته آینده هشت پسر و دختر را به مسابقات آسیای میانه می‌فرستیم و همواره هم قهرمان می‌شویم.

پوریا گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم در گروه برنزی بودیم و الان به گروه طلایی رسیدیم. از کمیته می‌خواهم نگاه خاصی به بدمینتون داشته باشد. من حتی از الان با وزیر ورزش درباره مسابقات بین‌المللی جام فجر صحبت کردم و سجادی گفت که باید باشکوه برگزار شود. در این دوره جام فجر اهمیت بیشتری دارد زیرا به بازی‌های المپیک نزدیک هستیم و رنکینگ جهانی این مسابقات بسیار مهم است و پیش‌بینی می‌کنم بیش از ۳۰ کشور در این مسابقات شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://zanandiplomacy.ir/?p=6225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.